الأربعاء، 12 نوفمبر 2008

يا نهار أسود

تحديث
و ده آخر الأخبار

يعني أهوه في حضور الشرطة .. لأ و نائب المأمور هو اللي طلب من سائق اللودر الهدم

ربة منزل فى قنا رفضت ترك بيتها قبل إزالته فهدمه لودر الوحدة المحلية وقتلها فى حضور المسؤولين


هي بقت كده يعني !!!

هناك 6 تعليقات:

شمس النهار يقول...

*جبت منين الخبر ده
انت متاكد

أنا و دماغي يقول...

ادخلي على اللينك - الكتابة اللي بالأحمر دي لينك للخبر -
ده من المصري اليوم

Beram ElMasry يقول...

اخى . SeSaMe
(ربة منزل فى قنا رفضت ترك بيتها قبل إزالته فهدمه لودر الوحدة المحلية وقتلها فى حضور المسؤولين )
اقسمت عليك بالله وكل قسم جليل ان تصدقنى القول ، هل حدث هذا فعلا ام قنا هى بلد فى غزة والمسؤلون يهود انجاس ، والشهيدة مصرية ، مع العلم ان حسنى مبارك عفى عن جاسوس يهودى عزام عزام بعد نصف المدة ، لقد شل خبرك هذا تفكيرى
انا لله ونا اليه راجعون

أنا و دماغي يقول...

و الله يا بيرم أنا برضه مصدقتش .. بس ادخل على اللينك .. الخبر من المصري اليوم بتاع امبارح

غير معرف يقول...

الجملة دى والله كانت ردى فعلى المباشرأنا كمان،لما قريت الخبرفى المصرى،وحطتها مع اللينك فى بروفيلى على الفيس بوك ..

"ينهار إسود المسئولين فى قنا هدوا البيت على دماغ الوليه وقتلوها"

..فعلاً نهار إسود ومنيل على دمغتهم،وندافع إزاى على الطبيب اللى فى السعوديه وبأهنى وش؟

masry fi faransa

أنا و دماغي يقول...

معاك حق و الله
كنت هاكتب نفس المعنى و أنا بأرد على بيرم
و بعدين مسحته

إذا كنا عايزين العالم يحترمنا يبقى لازم الأول نكون محترمين و لينا قيمة جوه بلادنا